اسلیو معده در بیمارستان سینا

فهرست مطالب

امروز میخواهیم درباره شرایط اسلیو گاسترکتومی در بیمارستان سینا بپردازیم. چاقی نه تنها بر سلامت جسمی بلکه بر سلامت روحی و روانی تأثیر می گذارد. ما معتقدیم که همه مستحق دسترسی به مراقبت های با کیفیت هستند و به همین دلیل است که ما طیف وسیعی از برنامه های مدیریت وزن را ارائه می دهیم که متناسب با نیازهای هر بیمار است. در این مقاله، مروری عمیق بر برنامه های مدیریت وزن خود ارائه می دهیم و توضیح می دهیم که انجام اسلیو معده در بیمارستان سینا چگونه می توانند به شما در دستیابی به اهداف کاهش وزن خود کمک کنند.

 

اسلیو معده در بیمارستان سینا

عوامل موثر بر هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان سینا

عواملتوضیح
حق الزحمه جراحدستمزد بهترین دکتر اسلیو معده تهران برای انجام جراحی بسته به تجربه، تخصص و شهرت می تواند متفاوت باشد. جراحان بسیار با تجربه با سابقه موفقیت آمیز ممکن است هزینه بیشتری برای خدمات خود دریافت کنند.
بیهوشیبیهوشی در طول عمل مورد نیاز است و هزینه ممکن است به نوع بیهوشی مورد استفاده، مدت زمانی که بیمار تحت بیهوشی است و دستمزد متخصص بیهوشی بستگی داشته باشد.
آزمایشات قبل از عملقبل از جراحی، آزمایش‌های مختلف قبل از عمل انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که بیمار کاندید مناسبی برای عمل است. این آزمایشات ممکن است شامل آزمایش خون، اسکن تصویربرداری و مشاوره با سایر متخصصان پزشکی باشد. هزینه این آزمایشات ممکن است به هزینه کلی روش اضافه شود.
داروهاپس از عمل، بیمار ممکن است به داروهایی برای کنترل درد، جلوگیری از عفونت یا بهبودی نیاز داشته باشد. هزینه این داروها بسته به نوع داروی تجویز شده و مدت درمان ممکن است متفاوت باشد.
مراقبت های بعد از عملپس از جراحی، بیمار به مراقبت های بعد از عمل نیاز دارد که ممکن است شامل قرار ملاقات های بعدی با جراح و سایر متخصصان پزشکی، مشاوره رژیم غذایی و راهنمایی ورزش باشد. هزینه این مراقبت ممکن است در هزینه کلی پروسه لحاظ شود یا به طور جداگانه هزینه شود.
بیمههزینه جراحی اسلیو معده بسته به بیمه نامه و سابقه پزشکی بیمار ممکن است به طور جزئی یا کامل توسط بیمه پوشش داده شود. بیماران باید با ارائه دهنده بیمه خود برای تعیین پوشش و هزینه های خارج از جیب خود مشورت کنند.

رویکرد بیمارستان سینا برای کاهش وزن

رویکرد بیمارستان سینا برای کاهش وزن

در بیمارستان ما رویکردی چند رشته ای برای مدیریت وزن داریم. تیم ما شامل پزشکان، متخصصان تغذیه، روانشناسان و متخصصان ورزش است که برای ایجاد یک برنامه درمانی شخصی برای هر بیمار با یکدیگر همکاری می کنند.

ما معتقدیم که مدیریت وزن فقط در مورد کاهش وزن نیست، بلکه در مورد بهبود سلامت و رفاه کلی است.

برنامه های مدیریت وزن ما عبارتند از:

  1. برنامه کاهش وزن پزشکی

برنامه کاهش وزن پزشکی ما برای بیمارانی طراحی شده است که BMI 30 یا بالاتر دارند و با روش های کاهش وزن سنتی موفق نبوده اند.

این برنامه شامل ارزیابی پزشکی جامع، برنامه غذایی فردی، برنامه فعالیت بدنی و مشاوره رفتاری است. در صورت لزوم، پزشکان ما ممکن است داروهای کاهش وزن را نیز تجویز کنند.

  1. برنامه جراحی چاقی

جراحی چاقی یک عمل جراحی کاهش وزن است که شامل اصلاح سیستم گوارشی برای کاهش مقدار غذایی است که فرد می تواند بخورد یا جذب کند. ما چندین نوع جراحی چاقی، از جمله بای پس معده ، گاسترکتومی اسلیو و باندینگ قابل تنظیم معده را ارائه می دهیم.

برنامه جراحی چاقی اسلیو معده در بیمارستان سینا شامل ارزیابی قبل از عمل، جراحی، مراقبت های بعد از عمل و پشتیبانی مداوم است.

  1. برنامه اصلاح سبک زندگی

برنامه اصلاح سبک زندگی ما برای بیمارانی طراحی شده است که BMI 25 یا بالاتر دارند و می خواهند سلامت و رفاه کلی خود را بهبود بخشند. این برنامه شامل برنامه های تغذیه و تمرین فردی، مشاوره رفتاری و حمایت مداوم است.

  1. برنامه مدیریت وزن کودکان

چاقی دوران کودکی یک وضعیت پزشکی جدی است که می تواند منجر به چندین مشکل سلامتی در آینده شود. برنامه مدیریت وزن کودکان ما برای کودکان و نوجوانانی طراحی شده است که BMI در صدک 85 یا بالاتر دارند. این برنامه شامل ارزیابی پزشکی جامع، برنامه غذایی فردی، برنامه فعالیت بدنی و مشاوره رفتاری است.

مدیریت وزن یک رویکرد یک اندازه مناسب برای همه نیست و هر بیمار به مراقبت فردی نیاز دارد. تیم چند رشته ای ما متشکل از کارشناسان با یکدیگر همکاری می کنند تا یک برنامه درمانی شخصی برای هر بیمار ایجاد کنند و بهترین نتایج ممکن را تضمین کنند.

چگونگی انجام عمل اسلیو معده در بیمارستان سینا

این پروسه یک روش جراحی لاپاراسکوپی است که شامل برداشتن بخش قابل توجهی از معده برای ایجاد یک معده کوچکتر و موزی شکل است. این روش مقدار غذایی را که می توان مصرف کرد محدود می کند و در نتیجه منجر به کاهش وزن می شود. همچنین تعادل هورمونی را تغییر می‌دهد، که گرسنگی را کاهش می‌دهد و سیری را افزایش می‌دهد و پیروی از یک رژیم غذایی سالم را آسان‌تر می‌کند.

در صورتی که در مورد هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان سینا سوالی دارید ، با شماره های زیر تماس بگیرید
02126422977
02126422860

نتیجه

نتیجه

چاقی یک وضعیت پزشکی پیچیده است که نیاز به درمان جامع و فردی دارد. در بیمارستان ما مجموعه ای از برنامه های مدیریت وزن را ارائه می دهیم که برای رفع نیازهای هر بیمار طراحی شده اند.

دکتر مهدی سلیمی

دکتر سلیمی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص لاپاروسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک. عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی(IFSO) شماره نظام پزشکی 100674 دکتر مهدی سلیمی جراح چاقی با سابقه بیش از 1000 جراحی چاقی در هر سال.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها