اسلیو معده در بیمارستان فیروزگر | هزینه های بیمارستان فیروزگر

فهرست مطالب

امروز میخواهیم درباره شرایط اسلیو معده در بیمارستان فیروزگر بپردازیم. مطمئنا زمانی که برای انجام این جراحی تصمیم نهایی را بگیرید ، اولین سوال برای شما این خواهد بود که هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان فیروزگر چقدر خواهد بود. به همین دلیل سعی کردیم در این مقاله به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم. برای مشاوره به کلینیک جراحی چاقی دکتر سلیمی بهترین جراح اسلیو در تهران مراجعه نمایید.

 

اسلیو معده در بیمارستان فیروزگر

هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان فیروزگر در سال 1402 در حدود 85 تا 90 ملیون تومان است.

چگونگی جراحی اسلیو معده در بیمارستان فیروزگر

عمل اسلیو معده با کاهش سایز معده کار می کند که به شما کمک می کند کمتر غذا بخورید و وزن کم کنید. این روش معمولاً به روش لاپاراسکوپی انجام می‌شود، به این معنی که جراح برش‌های کوچکی در شکم شما ایجاد می‌کند و از ابزارهای خاصی برای برداشتن بخشی از معده شما استفاده می‌کند.

در طول جراحی، جراح حدود 80 درصد از معده شما را برمی دارد و یک معده آستینی شکل به اندازه یک موز باقی می گذارد. این معده جدید بسیار کوچکتر از معده اصلی شماست، به این معنی که شما سریعتر احساس سیری خواهید کرد و کمتر غذا خواهید خورد.

عوامل موثر بر هزینه اسلیو معده در بیمارستان فیروزگر

عواملشرح
هزینه های بیمارستانهزینه های بیمارستان، از جمله مراقبت های قبل و بعد از عمل، ممکن است متفاوت باشد.
دستمزد جراحهزینه جراح به تجربه و تخصص جراح بستگی دارد.
بیهوشیهزینه های بیهوشی ممکن است بر اساس نوع بیهوشی مورد استفاده متفاوت باشد.
تست های تشخیصیآزمایش‌های تشخیصی قبل از عمل، مانند آزمایش خون، تصویربرداری یا نوار قلب، می‌توانند بر هزینه‌ها تأثیر بگذارند.
مدت اقامتمدت اقامت در بیمارستان یا مرکز جراحی می تواند بر هزینه ها تأثیر بگذارد.
عوارضبروز عوارض ممکن است بر هزینه جراحی بیافزاید.
پوشش بیمهپوشش بیمه ای، از جمله پرداخت های مشترک، فرانشیزها و هزینه های خارج از جیب، می تواند بر هزینه ها تأثیر بگذارد.

ذکر این نکته ضروری است که این عوامل ممکن است فهرست جامعی نباشند و هزینه جراحی اسلیو معده در تهران ممکن است از فردی به فرد دیگر بر اساس شرایط منحصر به فردشان متفاوت باشد.

در صورتی که در مورد هزینه عمل اسلیو معده در بیمارستان فیروزگر سوالی دارید ، با شماره های زیر تماس بگیرید
02126422977
02126422860

اطلاعات تماس بیمارستان فیروزگر

اطلاعات تماس بیمارستان فیروزگر

آدرس :میدان ولی عصر (عج)، خیابان کریم خان زند، خیابان به آفرین بیمارستان فیروزگر، کدپستی: ۱۵۹۳۷۴۸۷۱۱

شماره تلفن: 02182141000

نتیجه

نتیجه

جراحی اسلیو گاسترکتومی می تواند ابزار موثری برای کمک به کاهش وزن و بهبود سلامت شما باشد. اگر تنها از طریق رژیم غذایی و ورزش در تلاش برای کاهش وزن هستید، ممکن است ارزش این را داشته باشد که این روش را به عنوان یک گزینه در نظر بگیرید.

در باشگاه چاقی، ما اینجا هستیم تا در تمام مراحل، از مشاوره قبل از جراحی گرفته تا قرار ملاقات های بعدی بعد از جراحی، از شما حمایت کنیم. اگر در مورد این عمل سوال یا نگرانی دارید، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید. ما اینجا هستیم تا به شما در دستیابی به اهداف کاهش وزن و بهبود کیفیت زندگی خود کمک کنیم.

دکتر مهدی سلیمی

دکتر سلیمی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص لاپاروسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک. عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی(IFSO) شماره نظام پزشکی 100674 دکتر مهدی سلیمی جراح چاقی با سابقه بیش از 1000 جراحی چاقی در هر سال.

2 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کریم اسدی
کریم اسدی
1 سال قبل

سلام. من آقا هستم و قدم 190 هستش وزنم 121 تنگی نفس اذیتم میکنه. اضافه وزن اذیتم میکنه. رژیم و ورزش هم نمیتونم. هزینه عمل اسلیو معده چقدره؟ بیمه سلامت یا همون خدمات درمانی قبول میکنید؟