بهترین دکتر اسلیو معده در اراک

فهرست مطالب

یافتن بهترین دکتر اسلیو معده در اراک می تواند یک کار چالش برانگیز باشد، اما برای اطمینان از دریافت مراقبت و تخصص درجه یک ضروری است. ما در مرکز پزشکی خود به ارائه بالاترین سطح مراقبت و توجه به جزئیات به بیماران خود اختصاص داده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که آنها بهترین درمان ممکن را دریافت می کنند.

 

بهترین دکتر اسلیو معده در اراک

 

تیم متخصصان مجرب ما با سالها تجربه در انجام عمل اسلیو معده ما را به بهترین دکتر اسلیو معده در اراک تبدیل کرده است. ما درک می کنیم که هر بیمار منحصر به فرد است، و ما مراقبت زیادی را انجام می دهیم تا خدمات خود را با نیازهای فردی آنها تنظیم کنیم.

جدول اطلاعات عمل اسلیو معده در اراک

ناماسلیو معده
نام جراحیاسلیو گاسترکتومی
روشبرداشتن قسمتی از معده برای ایجاد شکمی کوچکتر و آستینی شکل
هدفبرای کمک به کاهش وزن با محدود کردن مقدار غذایی که می توان خورد و گرسنگی را کاهش داد
نامزدهایافرادی با BMI 40 یا بالاتر، یا BMI 35-39.9 با مشکلات سلامتی مرتبط با چاقی
الزامات قبل از عملیاتارزیابی پزشکی، ارزیابی روانشناختی، تغییرات رژیم غذایی، ترک سیگار
زمان جراحی1-2 ساعت
بیهوشیبیهوشی عمومی
بستری شدن در بیمارستان1-3 روز
زمان بهبودی2-4 هفته
الزامات پس از عملبرنامه غذایی سخت، ورزش منظم، مکمل های ویتامین
خطرات احتمالیعفونت، خونریزی، نشت، لخته شدن خون، رفلاکس معده، فتق، عوارض ناشی از بیهوشی
میزان موفقیت60-70 درصد کاهش وزن اضافی در دو سال اول
هزینهبسته به محل و پوشش بیمه متفاوت است.

مشاوره های جامع اسلیو معده در اراک

مشاوره های جامع اسلیو معده در اراک

تعهد ما به بیمارانمان با مشاوره های جامع شروع می شود. در طول مشاوره، متخصصان ما یک معاینه پزشکی کامل انجام خواهند داد تا مشخص شود که آیا بیمار کاندید مناسبی برای جراحی اسلیو معده است یا خیر. ما همچنین برای پاسخ به هر سؤالی که بیمار ممکن است داشته باشد، وقت صرف می کنیم و اطلاعات دقیقی در مورد روش، خطرات، مزایا و روند بهبودی به آنها ارائه می دهیم.

برنامه های درمانی شخصی

برنامه های درمانی شخصی

ما معتقدیم که هر بیمار سزاوار مراقبت شخصی است و به همین دلیل است که ما برنامه های درمانی سفارشی را ارائه می دهیم که متناسب با نیازهای خاص هر بیمار است. تیم ما از نزدیک با هر بیمار همکاری می کند تا یک برنامه درمانی را ایجاد کند که برای کمک به آنها در دستیابی به نتایج دلخواه خود طراحی شده است. ما در هر مرحله از راه در آنجا خواهیم بود و در تمام مراحل پشتیبانی و راهنمایی ارائه خواهیم داد.

امکانات مدرن

مرکز پزشکی ما مجهز به امکانات پیشرفته و جدیدترین تجهیزات پزشکی است و این اطمینان را می دهد که بیماران ما بهترین مراقبت ممکن را دریافت می کنند. امکانات ما با در نظر گرفتن راحتی بیمار طراحی شده است و محیطی آرام و بدون استرس را فراهم می کند تا به بیماران کمک کند در طول درمان خود احساس راحتی کنند.

جراحان بسیار ماهر

تیم جراحان بسیار ماهر ما سال ها تجربه در انجام این جراحی ها دارند. آنها از آخرین تکنیک ها و فناوری برای اطمینان از ایمن، موثر و کم تهاجمی بودن این روش استفاده می کنند. جراحان ما متعهد به ارائه بهترین مراقبت ممکن و اطمینان از دستیابی هر بیمار به نتایج دلخواه خود هستند.

مراقبت های پس از آن

مراقبت های پس از آن جامع

ما معتقدیم که مراقبت های بعد از عمل به اندازه خود جراحی مهم است. به همین دلیل است که ما خدمات جامع مراقبت های پس از آن را ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که بیماران ما به سرعت و ایمن بهبود می یابند. تیم متخصصان ما پیشرفت بهبودی بیمار را زیر نظر خواهند داشت و پشتیبانی و راهنمایی لازم را در طول کل فرآیند به آنها ارائه می کنند.

در خاتمه، اگر به دنبال بهترین پزشک اسلیو معده هستید، به مرکز درمانی ما مراجعه کنید. ما با تیم متخصصان بسیار ماهر، امکانات پیشرفته و تعهد به مراقبت شخصی، متعهد هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که بیماران ما بهترین درمان ممکن را دریافت می کنند و به نتایج دلخواه خود می رسند.

دکتر مهدی سلیمی

دکتر سلیمی متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص لاپاروسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی و متابولیک. عضو انجمن بین المللی جراحان چاقی(IFSO) شماره نظام پزشکی 100674 دکتر مهدی سلیمی جراح چاقی با سابقه بیش از 1000 جراحی چاقی در هر سال.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها